fredag 27 juni 2008

Vågar man hoppas?

Vågar man hoppas på att det ska gå igenom? Jag har 99% chsn att få förlängt på mitt älskade neonatal. jga hade blivit så glad om jag fick det. I så fall är det framm tills 31 december. OM man får göra det man älskar gör man det dubbelt så bra minst.

Chefen från vanliga neo (jag e på neo iva) kom idag och sa att dom hade bara hört positiva saker om mig och ville ge mig förlängt. Problemet är att det råder anställningsstopp i regionen så dom måste först få dispense så där ligger problemet nu. Men dom säger att jag har 99% chans.

Men vågar man hoppas för mycket?! Då kanske det inte går igenom...

Ska sova nu för att gå upp och jobba lika hårt imorgon som idag...

Kram på er alla eller få som läser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummar och tår. Du har hittat din plats då är det där du ska vara. Hejjar på dig! Kramar.
Och tack för dina fina peppande ord. De letade sig rakt in i hjärtat ska du veta.