lördag 18 juli 2009

Födelsedag i Malung.

'

Jag Blev väckt med "underbar" sång på morgonen på hotellet. Bill hade fixat en bricka med te och ljus, lite myspys...fick paket av Emma, ett tårtfat som jag önskat sig, sånt med flera våningar, samt en typ av ljusdekoration. Bills present fick jag ju på kalaset innan när han inte kunde hålla sig mer, mitt nya favorit halsband.
Vi gick ner och åt frukost.
Efter frukosten hade Emma och Bill varit och köpt min favorit tårta, en rosa prinssestårta med texten Grattis Linda under tiden vi åt den på hotellet pratade lite om vad vi skulle göra idag, jag vill klättra igenom en sån höghöjdsbana som hade öppnats här. Så vi körde till Kläppen där vi brukar åka skidor på vintern där den här banan fanns... Vi gick igenom säkerhets rutiner samt hur man kopplade in sig i dom olika vajjrarna. Sen var det bara att klättra, jag var först. Det var rätt högt med 15 meter, men en utmaning. Det var väl också lite mer fysiskt ansträngande än vad jag hade föreställt mig.

Sen åt vi en jätte god middagsbuffé på hotellet, huvudrätten vad mozzarella och tomatfylld kyckling med potatisgratäng och basilikasås, riktigt gott och allt som var där till med.
Därefter bar det av till Orreskogen, stället där man dansar nu under dansveckan. Scotts spelade denna kvällen. Det blev en hel del dans :D

Klicka gärna på klätterbilden för att se filmen om klätterbanan...!!!

1 kommentar:

Din vän sa...

Låter som en mysig dag,