söndag 25 januari 2009

Svar till kommentar föresten...

Jag fick ett svar till mitt inlägg om mitt år 2008.

En anonym som hade läst min blogg det tackar jag för. Men du sa även att vi tjejer inte behöver killar...

Nej det är vad vi vill tro och vad vi vill kämpa för men utan killarna eller utan tjejerna, utan kärleken överhuvudtaget hade människan gått under. Visst vi hade kunnat gå över till ett mer djuriskt beteende att bara skapa utan kärlek. Men vad gör dig då lycklig?!
Jag har många gånger sagt att nej nu klarar jag mig utan männen men det kommer jag aldrig göra och har aldrig gjort och tur är kanske det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst skulle vi inte klara oss utan männen, det är ju givet. Fortplantningen måste fortgå för överlevanden. Men visst är det skönt att tänka ibland att vi klarar oss utan dem. Det jag menar är att vi klarar oss utan smärtan som medföljer. Jag är inte blåögd längre. Men jag vill finna sann kärlek.. Vem vill inte det? Men vem vet egentligen vad kärlek är? Kärlek ska bara förknippas med goda och bra tankar, annars är det inte kärlek.

Bill och Linda sa...

Hoppas ingen tog svaret på kommentaren som kritik det var i så fall inte min mening.