lördag 14 februari 2009

Det lyser en stark stjärna

En stark stjärna lyser utanför min lägenhet, så man alldeles lagom kan se den från min plats i soffan. Man ser ingen annan stjärna därifrån och den är extra stark. Jag vet precis vem som sitter där på och ser och begrundar oss i vardagsrummet, jag i soffan och madicken i fönsterkarmen. Jag var rädd att han inte skulle hitta hit, hur kunde jag någonsin tvivla. Så nu sitter han där och tittar och ser till att jag och Madicken har det bra, så bra det går utan honom. Skönt att ha honom så nära, jag har hans skyddängel på min ankel också, han skyddar mig och hjälper mig ta rätt beslut i livet.

Tack Binx för att du fanns och gjorde ett helt otrolig avtryck i mitt och många andras liv, jag är också tacksam att du inte försvunnit helt utan du visar dina små livstecken överallt.DSC01370

Jag älskar dig för evigt Binx!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att han hittar hem! Han finns alltid nära dig o Madicken. Hur skulle han kunna lämna sin lilla mamma :) Han vakar över dig o Madicken precis som han kommer vaka över Narisa!

Kram
Joo