torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag...

Sjuk på alla hjärtans dag men vad spelar det för oll när jag bara skulle jobbat ändå.

Feber, megaförkyld och mer astma kommer då som ett brev på posten...

Mamma skulle hit och lämna medicin till mig och kommer även med ett typ champagneglas med blommor i

Hmm det jag inte ville ha egentligen för nu känner man sig lagom patetisk.

Sen ovanpå allt blev jag inbjuden på alla hjärtans dag middag/kväll hos en av mina bästa kompisar med hennes kille och hennes son. Har jag inte känt mig ensam innan så hade jag nog gjort det då.

 

Sen nu precis ikväll skrev en kille till mig, en som jag dejtade ett par gånger som e den speciella som jag önskar hade träffats mer. Då hade han skickat ett sms till mig som jag inte hade fått, då hade han skickat till fel nummer.  Men konstigt att han tänkte på mig denna dag,  lite glad och rörd faktist. Han är sjuk precis som jag idag...

Nej nu ska jag vila på soffan igen.

 

Happy Valentine!

Inga kommentarer: