torsdag 21 februari 2008

Arg men samtidigt lättad...

Jag fick mig ett ryck igår,
jag bestämde mig för att åka till J och lämna grejjerna utan att ringa innan. Så jag åkte dit, hörde där kom lud från lägenheten eller ja jag är nästa säker det kom därifrån, men efter att jag ringt på dören 2 gånger så tryckte jag in det i brevlådan.

När jag åkt därifrån ringde jag från skyddat nummer och sa jag hade lagt grejjerna där och frågade om han skulle jobba idag (som igår då) nej men hans kulle jobba natt, bra sa jag då kan du lämna grejjerna till min bästa kompis som också jbbar där, ja jo det skulle han ju göra.

Halv åtta imorse när han då jobbat färdigt väckte han mig med ett sms att han hade glömt lämna det till henne (ja jo visst dra den om rödluvan och vargen med...) men att om jag var hemma imorgon kunde han ju lämna det då.

Så då svarde ja att det kunde han om jag var hemma och då kunde han passa på att lämna min julklapp med oms jag inte fått, han fick ju faktist sin, eller tycker ni jag gör fel?

Inga kommentarer: