fredag 28 mars 2008

Dagens samtal

Bakrund:
- ** \ säger:
Du är omtänksam, underbar, mysig röst,  snäll, glad och alltid trevlig
- ** \ säger:
Du har dina problem och svagheter men lever med dem och ler ändå

- ** \ säger:
Det var att du var så underbar som gjorde att jag stannade så länge
- **\ säger:
Men samtidigt det som gjorde att jag inte ville längre

- **\ säger:
Att alltid bli omhändertagen och omtänkt var konstigt
- Linda - säger:
from nu sa jag bli en elak människa
- Linda - säger:
ska inte bry mig om mina medmänniskor

Linda:
Jag tyckte om dig **  jag tyckte om dig jätte mycket, när jag åkte iväg kändes det helt bra men när jag kommer tillbaka var allt förstört, men inte mina känslor. Jag fick ingen chans att avsluta. Jag tycker fortfarande om dig och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Men hela tiden lagom till jag har glömt gått vidare helt så hör du av dig, kallar mig hjärtat osv och jag minns tiden det vi hade som jag tyckte så mycket om. Du sa du träffade mig vid fel tillfälle i livet, när du säger så inger du hopp, när du sov hos mig sprang runt här naken och fjantade dig inger du också hopp. Hopp som jag egentligen inte vill ska finnas.

**:
Jag vill inte du ska vänta på mig, för jag tror vi har haft vårt, iaf hur jag känner och tycker just nu. Men jag vill inte släppa dig helt, för jag tycker jättebra om dig.

Inga kommentarer: