torsdag 6 mars 2008

Snälla mormor, kämpa!

Det är nu det gäller, det är nu du ska kämpa.
jag vill ha kvar dig ett bra tag till, så det är nu det gäller.

Jag orkar inte med fler motgångar, när ska medvinden komma, jag vet jag ska inte gnälla där är dom som har det värre.
Men seriöst jag orkar inte mer nu.

Tårarna åker på, dom går inte att stoppa, men man behöver gråta... Tänk om man bara hade nån som tröstade med, en kram från en person som bryr sig hade inte skadat nu. jag vill inte vara själv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch så hemskt :( *varm kram*

Anonym sa...

Du vännen, i motvind brukar jag alltid också tänka att det finns de som har det svårare. Men egentligen ska man inte tänka så. För alla har vi VÅRT värsta och har all rätt att må dåligt för det. Ibland kan det kanske trösta att veta att det finns andra som har det sämre men man har också rätt att "bara" må skit. Kramar.