onsdag 26 mars 2008

Tar man det förgivet?!

Så fort en kille tar kontakt med en börjar man tänka i banorna, flörtar han med mig?

Eller ja kanske inte alltid men ofta tänker man så, speciellt nu när man är singel...
En person jag pratade mycket med innan, och visst han ser jättebra ut och jag avr intresserad av honom då, men jag var sambo så det passade inte så bra. Vi har mycket gemensamt.

Nu var det länge sedan vi pratade men så hörda han av sig idag, frågade mycket om jag fortfarande singel, om jag hade nån på g och så... Så frågade han om jag var sugen att gå på en filmmässa som brukar vara, så kunde vi ta en fika och prata och så. Låter jätte mysigt, men så efter ett tag var jag tvungen att gå, så jag skrev mitt nummer, men då hade han fortfarande kvar det, det var typ 3år sedan han fick det...

Nu ikväll skrev han att jag skulle sova så gott, och avslutade med puss och kram...
Men puss och kram skriver han kanske till alla.
Men ja jag fick en känsla av att när vi skulle fika och så att det var mer än fika mellan vänner, kanske en dejt.

Är den i så fall tillåten?

Inga kommentarer: