tisdag 6 maj 2008

Erase

Japp raderad ur folks liv, raderad ur telefonböcker. Känns som jag utmärker mig riktigt ordentligt.

Fick en teori av en som känner mig väl och alltid kommer med bra råd. Jag bryr mig för mycket, jag vill att alla ska ha det bra och må väl. Vilket folk utnyttjar omedvetet eller medvetet, vilket stjäl min energi, energi som jag egentligen behöver för att hålla mig själv flytande. När man sätter andra i första hand istället för sig själv har man gått för långt. man kan sätta sig själv i första hand utan att vara egoistisk, jag ska bara träna på det lite. Att man ska träna på att säga nej speciellt till dom man själv får nej av tillbaka.

Saker som är sanna som man själv egentligen vet om men som man gömmer i sitt omedvetna kommer ibland upp av olika anledningar, antingen är det nån smart som vågar säga det till en, en som känner en väl och som själv är rädd om en.

Jag blev ledsen för det är jag själv som gör mig illa egentligen, men nån gång komme rjag vara glad för att det uppenbarades för mig nu och inte ännu mer för sent.

Samtidigt är jag endå glad att jag är som jag är, men jag ska bara inte överdriva.

Det var som hon sa att jag förlorar vänner på att vara för snäll för dom utnyttjar mig och stjäl energi istället för att ge tillbaka...

Kloka ord som snurrat i mitt huvud senaste dagarna.
Men tack iaf!

skriver till dig Over and out...

Inga kommentarer: