lördag 24 maj 2008

Lyckan kom men den försvann lika fort igen...

Såja den varade kort den lyckan men när det blev som det blev var det inte meningen...
Jag har funnit en annan lycka, mitt jobb. Jag ser kanske inte alltid så mycket hopp där men det finns inom mig. Men hoppet håller jag uppe själv. Jag vet att han min dröm finns där ute någonstans, ibland är det bara lite problem att hitta honom.

Jag fick ett tips på vägen att hitta honom, ett tips som motsäger alla andra jag fått på vägen så jag ska faktist testa det. Men det kommer jag skriva mer om imorgon eller när jag har tid.
Men det innebär lite kort att man ska skriva en lista på det jag vill ha hos honom, så jag vet det ifall han tittar fram. Och som jag själv alltid har varit inne på att jag ska inte nöjja mig, utan jag ska ha han jag är värd och vill ha. Vissa har lite åsikter på min lite kräsna smak och att jag inte jag förbise vissa saker hos honom.

Men vi får väl se, hellre väntar jag lite extra länge och får han jag vill leva med resten av mitt liv än att nöjja mig med något halvbra som många andra gör. Kanske därför det slutar i så många skilsmässor för att folk nöjjer sig iställer för att ha krav...
Nu kan jag flumma iväg långt men väljer att stanna här för tillfället innan jag gäspar upp datorn...

 

Natti natti!

Inga kommentarer: