fredag 16 maj 2008

Är det nu jag ska finna lyckan?

Är det nu efter dessa 2 helt underbara dagarna jag ska finna lyckan, att det äntligen är min tur.
Jag vågar verkligen inte hoppas och jag är rädd att jag ska göra misstag coh att han ska dömma mig.

Jag är i en annan dimension än honom känns nästan som i en film, men jag hoppas verkligen det ska bli nåt mer.

Jag hade det jätte trevligt ute igår, vi var ute och åt. Det var jätte gott och jag fick verkligen känna mig som en prinsessa.

Skrattar smått för mig själv när jag tänker tillbaka på en sak. Han frågade vilken sida bordet jag ville sitta på så sa jag att det inte spelade någon roll. Så tog han tag i den ena stolen och drog ut den så jag sa ja men då tar jag andra sidan. Han bara nä det var mer tänkt att jag drog ut stolen till dig, lite smått generad jag blev när servitrisen skrattade till lite smått åt mig med. Men ja det bjuder jag på. Vem är van vid en sån gentleman liksom?! Inte jag iaf, det är aldrig någon som dragit ut nån stol till mig innan.

Tack för en underbar kväll :)

drömmer

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. Den va bra ;)