torsdag 24 juli 2008

Nytt viktväktar vikt idag...

Hejsan allihopa everybody!

Festivalhelg nu, trevligt. Men ja blev besviken i förskott men det löser sig nog fick jag reda på inatt när jag jobbade.

Var och vägde mig idag, en vecka sedan sist... Trummorna spelar intensivt, jag hade gått ner ytterligare 0,5 kg. Trots födelsedag och mycket tårta på kalas och så. Jepp så jag är nöjd, nu är det nya tag inför nästa vecka...

Jag, mamma och min lillasyster var och åt På dunkers idag innan vi gick en sväng på festivalen och dansade bugg i dansbandstältet. Gick inte att dansa så mycket för där blev helt otroligt dålig luft inne.

DSC01519 Jag och min syster på dunkers. Hmm vågar jag lägga in bilden på mig och mamma, hon brukar inte bli så glad men det blev en bra bild iaf...

DSC01517 Jag får ta smällen :D

Jepp vinglasen står framme i högsta hugg.

 

Sen måste jag rekomendera vinet vi drack:wine Land of fire.

 

ej nu ska jag dra mig till soffan innan det strax är sängdags.

Natti natti!

Inga kommentarer: