torsdag 17 juli 2008

Viss besvikelse...

Får väl erkänna viss besvikelse. Fyllde år igår, för många kanske inte nån viktig dag men jag älskar att fylla år och lär nog alltid göra fasst att jag blir äldre.
Dagen var toppen, min familj var här och en vän med sin mamma och sin son innan jag sen skulle gå på och jobba natt. Vi åt tårta på jobbet och dom gratulerade mig så på det sättet var dagen kanon. Men när man ser på vilka som glömde bort mig, min egen bror och vissa vänner som jag trodde var mer... En som jag gratulerade och som jag alltid har ställt upp max ifrån men som har betett sig illa mot mig senaste månaderna inte ens hon kunde skicka ett litet sms. En egentligen ganska lite gest men som betyder så oerhört mycket...

 

Ska snart iväg och väga mig på viktväktarna, ska bli intressant och se hur det har gått. Har jag inte gått ner border dom investera i en ny våg för jag märker det i alla kläderna. men vi får väl se efteråt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kroppen kan ändras utan att det syns på vågen några veckor. Här går jag bara på kläderna. Och de sitter allt lösare. :)

Grattis i efterskott! *stora kramen*