tisdag 22 juli 2008

Usch när man ser sig i spegeln.

Har fått utslag i ansiktet, troligen rosacea. En typ av virusinfektion som gör att man får rådnad och lite varblåsor runt munnen. Absolut inget som smittar men man ser ju inte klok ut.

Ska till doktorn imorgon coh få antibiotika mot det så jag slipper se ut som nån tonåring i puberteten med en massa finnar. Inte går det att sminka över heller, för man blir torr och narig så det ser nästan bara värre ut av att försöka sminka över det.

Detta drabbar oftast kvinnor i medelåldern, tack för den ja.

Men sm sagt jag ska till doktrn imorgon se om det är detta eller om det är nåt anant. Det gör faktist rätt ont.

 

Sen e det snart vägning igen, känns inte som jag har gått ner nåt nu denna veckan. Men jag har ju faktist fyllt år och haft kalas, så det så. Men helt plötsligt har jag svårt att hålla mig under mitt points värde vilket jag inte har haft innan. Ska se igenom min checklista och se om jag kan hitta felet jag gör.

Nej nu är det renbäddning och sängdags.

Kram

Inga kommentarer: