tisdag 26 augusti 2008

Vågar man hoppas?!

Såja då är klockan sent igen och mina blogg fingrar släpps lös...

Det är mycket på gång i mitt liv just nu och har varit en del redan...

Imorgon är det bankbesök, har hittat en bostadsrätt jag vill köpa, det hade varit helt toppen, den är så fin bara att flytta in. Inglasad balkong till katterna så dom får nåt att göra. Nej det hade verkligen avrit toppen, men vågar man hoppas?! Men när man har sett på det programmet på tv så dom som istte ri mest kris av alla dom har fått lån, dom som inte har sköt sin ekonomi över huvudtaget, jag har ju aldrig haft några sådana problem så jag tycker ju att jag borde få.  Ja jag hoppas verkligen...

Se är där en annan sak man inte vet om man vågar hoppas, jag vill hoppas men man har blivit sårad så många gånger reda att man håller lite distans för att skydda sig själv och sitt hjärta. J kom med en del tips som jag ska hålla, hon lovade hon skulle hjälpa mig hålla kvar nykeln till hjärtat ett tag. Men han är verkligen min stil, min typ av kille. Det som känns så bra är att han tar intiativ (inte för mycket) så jag ändå känner mig säker på att han verkar tycka om mig. För han skulle aldirg ta en massa intiativ om han inte menade det och inte ville. Men jag är så nervös, jag märkte det idag tänkte på saker jag gjorde hur det skulle tolkas av honom, ville inte vara för på och inte för off. Ja man är ju tjej och tänker mycket.

Så jag hoppas men har inga förväntningar...

Dags att plocka ut handukarna ur tvättmaskinen sen e det sängdags...

Kram på er!

Inga kommentarer: