söndag 14 september 2008

Mitt tragiska liv...

Då har man fått det svart på vitt eller text på skärm att mitt liv är tragiskt och tråkigt eller var det tragiskt och meningslöst. Två stycken på samma kväll det känns ju bra, det sårar faktist lite även om man inte ville erkänna det och låtsas som man inte bryr sig.

Så nu sitter man här en vanlig kväll själv i sitt tragiska och meningslösa liv. Men själv är hur man definerar det, jag har väldigt trevlig sällskap här på msn en lite stund till innan det är sängdags för hans del.

Jag uppskattar en film hemma på soffan, jag gör hellre god mat och ser en film än att gå ut och supa mig redlöst full. Tycker också det är roligare än att supa mig redlöst full hemma på nån kompis fest. När jag ser på mitt liv så ser jag inte på det som tragiskt och meningslöst. Jag tycker om att umgås med min familj, jag har haft min brorsson hela helgen eller ja 4 dagar tom det är för mig livskvalitet. Umgås med personer som betyder allt för mig...

Nu ska jag prata färdigt med en viss person här, lyssna på några låter sen blir det nog ett blogginlägg om jag känner mig själv rätt.

Inga kommentarer: