onsdag 24 september 2008

Så mycket du betyder för mig...

Jag brukar vara bra på att uttrycka mig i ord men just nu denna känslan är svår. De är så överväldigande att jag inte hittar bra ord som kan beskriva nåt så stort...
När jag sa på telefonen att jag tänkte på en sak som jag inte kunde få ut i ord så menade jag det men du fick precis ett sms med förklaringen. Efter vi pratade om det med dina lägenheter och stuga osv. Egentligen vill jag bara säga till dig att hyra ut din lägenhet, prata med din chef om förflyttning till hbg så kan du bo med mig för det är egentligen det jag vill. Sen är det något som säger mig att man inte ska skynda sig och det ska man väl inte. en annan sida av mig säger att man ska göra det som känns rätt men det är ju en rätt så stor process. Men den förklaringen hoppas jag du förstår hur mycket du betyder för mig. Du tror att du tycker om mig mer men jag tror det är rätt så lika. Jag är sååå stolt att jag funnit dig, jag vill visa upp dig för allt och alla. Sen är det inte andras tycke som bestämmer om sånt egentligen. Men jg är så glad att jag funnit dig.

jag fick en känsla när vi pratade att jag bara ville köra ner till dig nu snabbt direkt, men jag vet jag ska upp i tid idag och du ska upp tidigt. Men bara att få vara i dina armar, hör och känna ditt hjärta slå är helt underbart. Den känslan sitter i och kommer aldrig försvinna.
Att känna sig så trygg i din famn får mig att förstå hur gamla människor kan hålla ihop så länge...

Jag hoppas att du hoppas på samma framtid som jag...

Sov så gott alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för komentaren linda. du ska veta att jag är jätte glad för din skull. känns som att ditt hjärta blev taget med storm. den uppfattningen man får när man läser det du skriver! hoppas på att få träffa den där....

ha det underbart!

M

Anonym sa...

Här sitter jag med tårar i ögonen. Och förstår! Vartenda ord. Åh, det var så det kändes för mig hösten för 5 år sedan. Men lite tvärtom. Vi hade inte varit tillsammans länge förrän jag började med adressändring och uppsägning. Och jag visste i mitt hjärta redan första dagen med honom att det skulle vara vi. Så det finns ingen tidsram för när man ska flytta ihop. Och stäng ute alla andras tyckande. Lyssna på ditt hjärta och magkänslan.
Är jätteglad för din skull och håller med bror min, att ditt hjärta verkat vara taget med storm.
Massa kramar.