lördag 27 september 2008

Värsta dagen i mitt liv...

Nu är det bestämt, han ska få sova i lugn och ro. Idag sker det, ringde precis djursjukhuset, tydligen var han lite piggare idag men när sker det nästa gång?

Hela vägen hem grät jag, när jag öppnar dörren bryter jag ihop, här är så tomt, jag vill att du ska stanna jag vill att du ska komma hem. Vem ska nu sitta i mitt knä när man är på toaletten? Vem ska krypa upp tätt intill och ligga sked när jag vilar inför natten eller när jag ligger på soffan.

Detta är det svåraste jag någonsin gjort i mitt liv... jag mår extremt dålig, med illamående och allmän obehagskänsla.
Kan inte allt bara vara bra?! Kan han inte vara frisk från början. Varför ska världens mest underbara katt försvinna?

Jag ligger på golvet och gråter, försöker få ur mig känslorna och dom kommer ut men det fylls på lika fort igen. Jag har aldrig kännt mig så tom någonsin. Ändå är jag glad att jag har vissa personer i mitt liv nu, jag vet jag kan ringa er när som helst...

Jag fick låna en ängel som jag måste lämna tillbaka nu,
du fick inte stanna så länge men jag är oerhört glad för stunden vi fick tillsammans. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig, någonsin...! Det är så många människor som älskar dig som vill att du ska vara kvar. Hoppas du vet jag gör det för din skull och att jag älskar dig...

DSC01664 Ena dagen så här...

 

DSC01679 3 dagar senare har han gett upp, och är tom i ögonen...
Jag älskar dig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyyy va jag tycker synd om dig.. :-( Kan inte tänka mig hur det skulle vara utan mina bebisar... *krama*

Anonym sa...

Min gumma..
Du vet att jag är här så mycke jag bara kan för dig, även om avståndet är jobbigt så finns jag alltid på mobilen för dig, och så mycke vi bara kan tillsammans..
Tänker på dig hela tiden och det vet du.. Puss min underbara gumma,

Anonym sa...

*massa kramar*

Anonym sa...

Det är med tårar rullande på min kind jag läser din blogg. Jag hann bara träffa Binx några gånger men han fångade mitt hjärta. Han va full med personlighet o karisma. Men kom ihåg att de allra största stjärnorna lyser starkast efter efter sin tid på vår jord. Det gäller framförallt Mr Binx. Han kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Finns alltid här för dig gumman. Tveka aldrig.
Kramizar