måndag 1 december 2008

Inte det lättaste...

Tänk om någon bara kunde göra det lite lättare.
Jag önskar att du bara visade och försökte mer så att jag vet så jag är säker på dig. Jag vill inte behöva säga till dig att du ska kämpa lite. Någonstans vet jag att du är bra, när jag tänker tillbaka på det vi hade. Tur jag har en Viss Jo som visar och påminner mig om det. Jag vill typ egentligen att du bara ska komma upp en dag utan att berätta nåt, överaska mig. Visa att du vill och att du kämpar, men vad ska jag säga vad ska jag göra?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman!! Ingen kan läsa tankar. Hur mycket lättare allt hade varit om de va möjligt, men in real life fungerar det inte. Inners inne vet du vad han vill, känn efter djupt i hjärtat innan du ger upp. Det du söker finns där ute. Lyssna till ditt hjärta!!!
Kramar Jo