söndag 14 december 2008

Verkar jag vara så hemsk att leva med?

När man träffar dom man en gång dejat eller bara träffats lite smått så har dom antingen sambo eller iaf  flickvän men när vi träffades var dom itne redo för förhållande typ eller nåt.
E det så att jag inte är typen folk ser som sambo utan bara som en vän dom kan be om allt eller prata om allt med? Jag vill vara sambo typen för jag vill inte bära alla dessa tunga kassarna upp för alla mina trappor igen... jag vill också ha en liten bebis och hus.

Efter alla gånger jag nu träffat dessa före detta dejter och alla deras sambosar blir jag mer och er deppig över att vara själv. Vissa hade jag inte velat ge bredvid dock och säga att detta är min sambo, men visst nån hade jag mycket väl kunnat tänka mig det...

2 kommentarer:

annalouise sa...

hej! jag läser din blogg då och då, och om man ska gå efter vad du skriver så kanske du försöker lite för mycket? du måste vara stark och lycklig i dig själv innan du kan vara stark och lycklig med någon annan. du måste trivas med dig själv innan någon annan kan göra det. din lycka ligger i dina egna händer! bara en tanke.. ta hand om dig! :)

Anonym sa...

ett av mina problem är att ja jag försöker för mycket, men inte av mig själv utan jag vill att det ska vara så bra. Sen skriver jag iofs bara blogg när det är nåt sånt, jag har svårt att blogga om det som är bra och gör mig lycklig...