tisdag 22 april 2008

En dag utan händelser...

Denna dagen har varit helt utan mening känns det som. Förutom en sak, jag gjorde min berömde köttfärssås idag, den blev helt underbart god, men ja det var ju bara jag åt den men men.

Steg upp idag åt lite frukost, sen fixade jag lite här hemma sen somnade jag på soffan.
Jag märker av att allergin har startat, jag är sjukt trött, kan liksom inte hålla mig vaken på förmiddagarna, hur gärna jag än vill hålla mig vaken så går det inte. Kvällar och eftemiddagar är det lite bättre men det är synd att säga att man är pigg.

Mycket som händer nu, hoppas det vänder.

Är nog på väg att bli sjuk igen, hostar en hel del och e slemmig i luftvägarna. Underbart...

Var på väg att skriva att jag skulle byta om till sovkläderna men dom har ju aldrig åkt av idag ens...
Ska borsta tänderna iaf och lägga mig och läsa innan John Blund kommer...

Sov så gott!

Inga kommentarer: