söndag 27 april 2008

Jobbade inatt, elelr ja 18 timmar i sträck...

Vilken tur jag tog extra passet på natten igår, väldigt glad för det nu...
Vid klockan 3 så ringde det på entrén på boendet jag jobbar på. Då var det vakten. (Vakten som sist jag jobbade skrämde livet av mig när han smög ute på åkern, jag hade ingen aning om att vi hade en vakt som sprang runt så då. Vill poängtera att han var väldigt söt.) Så när jag svarade sa han att det var dig jag råkade skrämma sits, ja då är det min tur denna gången då svarade jag hehe. Så gick han halva sin runda sen gick han in och satte sig med oss och pratade ett tag, så sa han var inte du alldeles lockig sist?! Hur kan han komma ihåg sånt efter att han bett om ursäkt i telefonen en gång och se mig genom fönsterrutan...
När han hade suttit inne och pratat lite så fick han fortsätta jobba.
Så sa mina söta kollegor (som är av det äldre slaget) varför bjöd du inte ut honom, han hade ju varit bra för dig. Ja jo men det skulle jag aldrig våga. Så tvingade dom mig ringa upp han och fråga vilket fönster som inte var stängt så jag hade en anledning. Och ja jag ringde upp och vi pratade lite men jag vågade inte fråga (typiskt mig). Satt och var sur på mig själv över det, så fick jag idén om att sms från min privata mobil så fick han ju mitt nummer på det sättet, så det gjorde jag och fick svar, sen messade vi lite innan vi båda gick och la oss (självklart inte tillsammans :D)
Vilken tur jag jobbade inatt...
Får se hur det utvecklas...

1 kommentar:

Anonym sa...

Va de därför du verkade så glad i morse? ;)