söndag 20 april 2008

En hel del tårar ikväll...

Det har blivit en del tårar för min del ikväll...
Jag känner mig felaktigt behandlad, inget nytt sedan nån vecka tillbaka men det blev mer uppenbart idag.

Ingen vågar säga något, blir bara så...

Här har man alltid ställt upp, rusat dit när hon ringt för att finnas vid sidan, bokat av varje gång hon ringt och något kommit emellan utan att säga ett ljud.
Vad får man för det?! Denna behandlingen.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket om själva grejjen att hon är  "sur", utan det är mer hur jag har ställt upp så får man denna skiten tillbaka.

Hur vet man vilka som är ens riktiga vänner och inte?
Finns det några tecken. Dom jag har trott har varit mina riktiga vänner i livet har inte alltid varit det, och än en gång har det hänt. Jag har blivit "sviken" av en av dom personerna jag har öppnat mig mest för och alltid ställt upp för.

Jag niger och tackar så hemskt mycket...

Inga kommentarer: