måndag 10 december 2007

Ett nytt jobb kanske...

Ett nytt jobb typ nu hade ju inte skadat.
Kvittar nästan vad det är bara jag slipper vara personlig assistent.

Jag trivs inte helt hundra på jobbet, själva arbetsgrejjerna och folket jag jobbar med trivs jag oftast med men hur chefen behandlar mig trivs jag inte lika mycket med.
På alla vikariat är där andra som går före trots att jag har varit där längre, nu har jag fått höra att eventuellt en ny som bara har varit där över sommaren som inte ens är utbildad ska få ett vikariat. Hallå, vad händer?!
Jag trivs med att vara timanställd att jag kan välja lite hur jag vill jobba, när jag ska jobba och vart. men att inte kunna planera sitt jobb och sitt liv är skit, att ständigt bli jagad...

Jag är bra på det jag gör så det är dom som eventuellt och min förhoppning förlorar en mycket bra undersköterska...

Inga kommentarer: