onsdag 5 december 2007

Hatar när dessa tankarna kommer....

Jag hatar nä jag får min intuition. Alltid när jag fått det så har den ju stämt, jag verkligen hatar det.
Men denna gången vet jag inte varför, för han är precis som vanligt, tror jag iaf.
Men när jag pratade med en av mina kompisar idag som har hört om alla mina intuitioner och gång på gång sett dom stämma. Så sa hon att jag ska försöka släppa tankarna men det är ju inte lätt när man alla gånger har haft rädd.
Om jag nu har fel vilket jag hoppas så får detta inte förstöra, att jag visar nåt att jag är osäker. men det kan vara så att jag är van vid att bli sårad och lämnad nu, lagom till allt börjar bli lite seriöst.
Jag hoppas så innerligt att jag har fel, jag tycker ju så mycket om honom.

Jag träffade hans mamma snabbt igår, han skulle bara lämna en sak på hennes jobb, han fick sedan ett sms "söt tjej".
Hmm varför ska jag då tvivla, om han inte hade velat hade han ju sagt till mig att vänta i bilen...
Ååå kan ingen bara komma hit och slå till mig...
Jag fick rådet att fråga honom idag, så jag tror jag ska säga typ att jag tycker att det känns jätte bra mellan oss och fråga om han håller med. Men samtidigt är jag rädd för svaret...
Får väl se hur det blir ikväll...

Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer: