tisdag 3 mars 2009

Att plugga eller att inte plugga

Jag är sugen på att läsa vidare, att göra kalrt min utbildning, det vill jag verkligen, men hur ska det gå till?!

För det första är jag rädd att plugga igen, ska jag bli lika sjuk denna gången för folk inte kan ta hänsyn till min allergi?
Jag vill ha kvar min lägenhet som jag köpte, men klarar jag det själv?

Tänk om prinsen på den vita hästen kom ridande just precis nu, då hade allt löst sig. ja han behöver klart inte vara prins, det räcker att han ser någerlunda bra ut, är lagom snäll och trevlig... OSm sagt jag låtsas som jag minst anar det hela tiden.

Jag vill bli färdig sjuksköterska.

Kan distansutbildning var nåt, då kan jag planera mitt pluggande så jag kan jobba lite samtidigt, och får behålla min lägenhet, jag slipper den ständiga oron över att bli sjuk i skolan, men går det när den är så ny. Den ska starta nu i vår för första gången, men jag har ju redan kommit 1½ år framåt, så frågan är om det går att hoppa på en ny utbildning då?! Ska ringa och prata med en syo på skolan tänkte jag. Det hade ju varit lättare att gå i Kristianstad igen så jag följer den planen men om det inte blir nån distansutbildning i kristianstad för min del blir det Lund istället.

Ååå ångest.
Jag vill bli färdig..

Signatur

Inga kommentarer: