fredag 6 mars 2009

Nu är mysstunden över...

Såja nu har jag och Lilly tillbringat en mysig kväll ihop. Det har varit mysigt att ha henne här för mig själv, bara hon och jag, ingen av oss som dömde, bara hon och jag här och nu...
Jag sparkade ut J och M så dom fick ut och äta och gå på bio, det behövde dom, kul dom uppskattade det. Jag fick en jätte fin tulpanbukett, hade dom verkligen inte bheövt. Jag är deras vän vilket betyder att jag alltid ställer upp så långt det går.

Jag blev så glad när dom sa att dom kände sig trygga med att lämna henne här hos mig, att dom tyckte jag hade bra hand om henne, blev nästan tårögd, dom orden betyder så mycket för mig... Vill att dom ska lita på mig och våga låta henne vara här. Tack Lilly för en mysig kväll, vi får göra om det en dag..

Puss på dig!

Signatur

Inga kommentarer: