söndag 1 mars 2009

Ekebo på kvällen...

CC & Lee på Ekebo, laddad för en kväll full med bugg :D

Skulle köra och hämta Bill för att vi sedan skulle dit, ja på vägen dit fick jag ju först väcka honom. Han sov som en gris hemma och sen var han lagom förvirrad. Jaja vi hade lite uppdrag innan ekebo, lämna sprit till fidde på en fest.

Vi gick in en stund, skitroligt :D

Singstar, rumpor och fall med duns rätt ner i golvet sammanfattade väl den kvällen :D
Fidde är inte klok kan man väl sammanfatta det... Han står och dansar i bara boxer bakom min när jag sjäng singstar, märkte jag det?! Nope, till slut kännde jag nåt flås i nacken... Men Fidde då, så springer han ut. Sen var han väl tvungen att hitta på nåt roligt igen. Så han springer in i boxerna igen, glider ner på golvet och kasar, så han kasar bort mina fötter, Duns ner i golvet, aj. Förlorade singstar gjorde jag ju då... Skandal, har inte hänt för ofta.

Ja till ekebo kom vi till slut, efter ett ex antal till försök att övertala oss att stanna och festa med dom.
Jätte bra kväll var det, en massa fart, och en massa bugg. Lagom mycket folk så man kunde dansa utan att trängas, men ändå inte folktomt.

Ja så klockan halv 3 var jag hemma, helt slut efter en lång dag. Så vetevärmare på höfterna och en värktablett i magen som jag gott sen...

Wieee

 Signatur

Inga kommentarer: