lördag 7 mars 2009

Så irriterad jag blir...

Nu får man ta skiten, skiten för att du inte har kunnat bestämma dig på ett par månader. För att jag har varit ett andrahandsval och nu blivit det första valet. Alla har sagt till dig hela tiden men det sket du fullständigt i och nu e det jag som får ta skiten. Alla dina planer du har haft och förhoppningarna du kommit med har bara rykts undan och sårat. Det är ju kanske inte det mest upplyftande att vara ett andrahandsval och den som det duger med när du tröttnat på den förra. det gör att man tappar intresset som fanns där, men det tycks du inte förstå. För nu vill du och det finns bara du i dina tankar hur du vill och hur du tänker just nu.

Jag dansade nästan 8 timmar förra helgen mycket för din skull, visst jag ville också men jag kan egentligen inte så mycket. Jag fick ta högsta dosen av min smärtlindring för att orka med förra helgen och nu får jag en stor kur på voltaren i 10 dagar efter det. Och du kan inte stå ut att dans våra 2 timmar imorgon som är ordinare när vi bara har 3 veckor kvar till tävling för att du är ledsen, vem fan är inte ledsen?!

Inga kommentarer: