måndag 23 mars 2009

Konstigt hopp

En kommentar, vad betyder den. Vem är den ifrån, vem är du.
Är du den jag hoppas det är?
Om det är du jag hoppas på vill jag bara gråta, gråta av lycka. men hur ska jag någonsin få reda på det. Eller hur ska jag någonsin visa och få dig att förstå?!

Jag är jätte glad för dig, vad har du gjort med mig. hur har jag fått alla dessa tankarna från första början och inte kunnat släppa dom, när ska jag kunna släppa dom.
Minsta lilla vink så kommer dom när jag trodde du var glömd.
Jag vill inte glömma, jag vill vara där, även fasst allt är en enda stor röra.
Jag vill hjälpa fasst du inte vill ha den.
Jag kan hoppas att den är från dig men vem vet?!

1 kommentar:

Back in ur mind sa...

Konstiga Hopp...
Jag är jag men törs jag säga vem jag är.. kanske enbart gör dig besviken.. kan kanske stämma in på din beskrivning men det behöver inte vara jag.. kanske är bäst att förbli annonym?