fredag 6 mars 2009

Vilken dag...

Då har man kommit hem med kråkor i huvudet, japp ingen fin fågelsång är det.

Började med att det är rätt tungt på jobbet, mest psykiskt. När jag äntligen får åka hem, får man ett stenskott mitt på framrutan :D max en sten fanns på ehla den vägen, japp den satt i min ruta sen...

Sen fick man klart ett jobbigt samtal, ja vad ska jag göra. Det är inte mig det har hängt på från början, det är du som har velat fram och tillbaka. Att hela tiden komma med en massa förhoppningar och planer och sen bara dra tillbaka dom, det förstör och det sårar. Så vad ska man göra, jag kan inte bara trolla tillbaka en gnista som helt klart fanns där en gång.

Om du velar nu och har velat hur ska du göra sen, kommer du aldrig kunna ta ett beslut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad e de som händer??? Hör av dig nån dag o prata.

Kram
Bort puttad vän!!??

Bill och Linda sa...

Anonym?
Bortputtad vän?
Är inte min mening att putta undan dom som betyder något för mig...
Ibland är det bara så mycket som händer på en dag och knappt jag vet själv hur jag ska få fram det eller hur jag ska reda ut det själv...
Ibland behöver jag gå in i mig själv och reda ut alla begrepp innan jag kan prata om det.
Vet just nu inte riktigt var jag har mig själv, och har det jobbigt med vissa saker just nu. Kramar till alla er som betyder nåt för mig, inte min mening ni ska känna er bortputtade.